perjantai 7. kesäkuuta 2013

Kohti uusia seikkailuja

Huoneesta toiseen, tornista torniin. Jotenkin olin onnistunut, mutta en pelkästään omin avuin, sössimään koko homman niin pahasti, että kumpikin osapuoli piti minua naisena. Eiku hetkinen.... Yliviivataan se. Elikkäs, että toinen osapuoli alkoi pitämään minua naisena, ja koko solukämppä on täynnä keski-ikäisiä naisia, niin saattaa arvata mikä heidän reaktionsa oli minuun. Ei mikään järin ilahtunut.

He pyrkivät antamaan kuvan, että olin tietoisesti johdatellut heidät uskomaan minun olevan raskaana ja jouduin taas vaihteeksi, kuten niin, niin, monta kertaa aikaisemminkin kaivamaan esille ja ottamaan screenshotin, jotta sain todistettua syyttömyyteni. Kuinka monta kertaa vielä tulevaisuudessa joudun käymään saman rumban? Johtuuko se pärstäkertoimesta vai mistä? Vaatteista?

Huominen aamu ja päivä meneekin ilosesti siinä kun koitan etsiä itselleni uutta solua ja vaihtarikaveria näiden kahden välille, etten joudu maksamaan kahdesta huoneesta, johon minulla ei ole varaa.

Suomalainen menee läpi harmaan kiven. Jos en löydä kämppää niin voi voi. Ei auta itku markkinoilla. Pitää hankkia sitten makuupussi ja nukun yöt tuossa biitsillä, että voin olla mukana opetuksissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti